maandag 10 januari 2011

Nu.

Nu opnieuw een blog. De vorige is al zóó oud.
Weg stabiliteit. Een opname volgde.
Nieuwe snedes in armen en benen.
Een verwijzing naar een gedragstherapeut.
Psychiater loopt ook door.
Al die medicatie...
Werk wil nog niet en daar moet wat mee.
Ik wil er niet aan denken.
Wil nergens aan denken.
Alleen aan een nieuw boek.
Of een tweede druk van het eerste.
Wie weet, daar zit wel schot in.
Of een vertaling! 'Borderline inside'.
I hate it.
Haat denken.
Haat snijden.
Niet doen dus.
Nu.
Nu niet doen.
Nu alleen maar zijn.
Soi.

1 opmerking:

  1. Hoi Femke,

    ik heb zo enorm veel steun aan je boek,geef t tegenwoordig ook aan vriendinnen om te katen lezen. Ze zijn allemaal heel blij dat ze door t lezen van jou boek( t is zo als ook mijn leven is)mij nu beterbegrijpen. Elke dag is t moeilijk ommet mij om te gaan, en ook elke dag is t weer voormijzelf moeilijk mezelf te begrijpen. Jou boek is een grote steun voor mij! Ik pak er paar keer per week naar, om weer even te voelen dat ik niet de enige ben. Dank je hartelijk voor jou verhaal, borderline van binnen. het geeft mijn verhaal de ruimte doordat ik t andere laat lezen.

    Marijke Kr

    BeantwoordenVerwijderen