donderdag 27 januari 2011

En nu....?!

Ja, er komt een tweede druk!
Mét manifest!
Supergeweldigfantastisch vind ik het. Al was het geen enórme verrassing meer...

Veel beter nieuws: ik heb een 'shift' gemaakt (zo schijnt dat te heten), en nu gaat het een stuk beter met me! Het lukt me ein-de-lijk om in het hier&nu te blijven, het lukt me ein-de-lijk om níet aan snijden te denken (nou ja, bijna niet), en om zonder enorme stresspieken een dag te leven. Ja, te léven!

O, ik kan nog zóveel níet, maar daar ligt nu even de focus niet op. Ik kan nog niet echt werken bijvoorbeeld, dus waarschijnlijk wordt er een arbeidsongeschiktheidsuitkering aangevraagd. Vervroegd, want ik ben 'pas' 8 maanden ziek... Dat is wel klote, maar niet het einde van de wereld.

Ik kan nog niet schrijven, mijn hoofd zit nog te vol met wat er afgelopen jaar allemaal gebeurd is. Wat is er veel gebeurd, wat is het lijntje met het leven dun geweest, wat is de dood dichtbij geweest, wat is mijn arm lelijk zo, wat is het leven prachtig zo, wat zijn de kinderen geweldig, en wat zijn ze gróót geworden!

'Maak alles nieuw'... alles is nieuw gemaakt.
Amen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten