vrijdag 6 mei 2011

Blog

Ruim 2 maanden geen blog. Wat betekent dat? Dat ik niet genoeg discipline heb om een blog vol te houden? Dat ik er geen zin meer in had?
Nee.
Iemand vertelde me dat ze zich zorgen maakte: geen blog, dan gaat het vast niet goed met Femke. En dat klopt. Het ging niet goed met me, daarom geen blog.

Inmiddels gaat het weer prima met me. Ik baal er van dat er twee maanden 'kwijt' zijn, vol met traumatische gebeurtenissen; alsof ik die niet al genoeg in mijn herinnering had. Maar nee, er konden er nog wel een paar bij. Weer littekens in mijn huid en mijn ziel.

Maar ik wil mijn blog geen 'dagboek' laten zijn, geen weergave van hoe het met Femke is, maar ik wil dat het een afspiegeling is van mijn schrijversactiviteiten. Helaas ben ik niet stabiel genoeg om de activiteiten en ontwikkelingen rondom het schrijven 2-wekelijks te kunnen melden. (Veel té) lange periodes kán ik helemaal niet schrijven immers... Dat is de reden dat ik besloten heb te stoppen met dit blog (niet met schrijven!) op deze plek.

Wil je weten hoe het met mijn schrijven is? Kijk dan op http://www.levenenschrijven.nl/ , dan kan je het lezen. Wil je weten hoe het met míj is? Stuur me dan een mailtje dan vertel ik het je.

Hartelijke groet en dank voor het volgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten